Motto en Mission statement

Het motto is van de Paus Joannes is:

Op weg naar een levenslange leerreis

Het mission statement van onze school is:

Klinkt misschien spannend. Maar bij ons krijg je alle ruimte om te ontdekken wie je bent. Eruit halen wat erin zit. Dat kan bij ons. Want wij zien jou. Wie ben je? En wat wil je? Daar kom je bij ons achter. Mooi toch, dat iedereen zo verschillend is? Bij ons ben je meer dan welkom.

Natuurlijk leer je bij ons rekenen, lezen, taal en schrijven. Daar heb je de rest van je leven plezier van. We hebben hoge verwachtingen van je. Waarom? Omdat we vertrouwen in je hebben. In het leven gaat het er ook om dat je ontdekt waar je goed in bent. En waar je blij van wordt. Die ruimte krijg je bij ons. Je leert beetje bij beetje ontdekken wie je daadwerkelijk bent. Ook leer je de wereld om je heen kennen. We halen de wereld in school. En wij gaan met jou de ‘wijde wereld’ in.

Bij ons sta je zelf aan het roer. Op weg naar jouw levenslange leerreis. Daar sta je niet alleen voor. Sterker nog: we leren graag samen. Wees nieuwsgierig. Neem initiatief. Want daar word je zelfstandig van. Je hoeft bij ons niet af te wachten. Je mag je eigen stappen zetten belangrijke rol. Onze plek is jouw start aan een levenslange leerreis. Met een rugzak vol zelfven. Wij volgen jou.
De wereld om je heen zit vol kansen. Daarin speel jij eertrouwen.

Wilt u hier meer over lezen? Lees dan de Kwaliteitskaart Missie/visie/een regel.